پاسخ به سوالات متداول
آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟
از آنجایی که بندرپلاس فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.
در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین بندرپلاس وجود دارد؟
فروشگاه بندرپلاس دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین بندرپلاس امکان پرداخت در محل را فعال نموده است که میتوانید پس از تحویل جنس و در محل هزینه را پرداخت نمایید
آیا کالاهای موجود در بندرپلاس گارانتی دارند؟
بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.
چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟
تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.
قیمت محصولات در بندرپلاس در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟
فروشگاه بندرپلاس همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.
سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟
هم اکنون فقط ثبت سفارش برای شهر بندرعباس فعال می باشد. سفارش اگر قبل از ساعت 6 عصر ثبت شده باشد همان روز بسته به دست شما خواهد رسید. در شرایط خاصی امکان دارد فردای روز ثبت سفارش بسته برای شما ارسال شود. در صورتی که سریعا نیاز دارید بسته برای شما ارسال شود با ما تماس بگیرید تا توسط تاکسی های اینترنتی بسته حضورتان ارسال گردد.
آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟
بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.
پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟
پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است :
- 1 - پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.
- 2 - پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت 6104338662695937 بانک ملت به نام مجتبی جهان پور و یا شماره کارت 5041721037788081 بانک رسالت به نام مجتبی جهان پور از طریق ATM و یا واریز بانکی، پرداخت را انجام داده و رسید آنرا برای ما در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید. آدرس شبکه های اجتماعی بندرپلاس در زیر تمامی صفحه موجود می باشد
- 3 - از طریق خرید تلفنی نیز میتوان پرداخت انجام داد، یعنی پس از اینکه از طریق تلفن روند خرید شد، سفارش از طریق پست و یا پیک موتوری ارسال خواهد شد.
آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟
بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در بندرپلاس هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از 800 هزار تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از 800 هزار تومان، شامل هزینه پیک 35 هزار تومانی خواهند شد و مابقی هزینه ارسال به عهده بندرپلاس خواهد بود. لازم به ذکر است در جهت تکریم مشتریان هزینه های ارسال برای تمامی محلات بندرعباس کاملا برابر است و فقط در صورت خرید عمده، شامل افزایش قیمت هزینه ارسال تا نهایتا 10 درصد میشود.
چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت. سفارشات بندرعباس که قبل از ساعت 6 هر روز ثبت شوند در بازه زمانی 14-23 همان روز کاری به دست مشتری میرسد. سفارشاتی که در بعد از ساعت 6 عصر و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده تا پس از هماهنگی ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه "پیگیری سفارش" و وارد کردن "کد خرید " میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش "وضعیت سبد" اضافه شده، دسترسی داشت. با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.
در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟
برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 09902261070 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.
نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟
بندرپلاس سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی تلگرام به آدرس telegram.me/bndmobile و یا شماره 09902261070 استفاده کرد. خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.
زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟
فروشگاه بندرپلاس با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت "به من اطلاع بده" فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.
در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟
در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، در پروفایل تایید برای شما سفارش ثبت نشد و در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.
تفاوت گارانتی ها در چیست و چطور باید از آنها استفاده کرد؟
محصولات بندرپلاس در 2 مرحله گارانتی میشوند. هر محصولی که از بندرپلاس تهیه میکنید، شامل 1 هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع میشود) استفاده میکند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل میکنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت 1 هفته ای بهره میبرد و میتوان آنرا به دفتر فروشگاه مرجوع کرد تا مشکل حل شود. اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از اطلاعات گارانتی که بر روی جعبه درج شده، میتوان از گارانتی استفاده کرد. تحت این شرایط باید دید شرکت گارانتی کننده، چه شرایط و مقرراتی را تنظیم کرده و مشتری طبق آن اصول میتواند پیگیر گارانتی باشد. لازم به ذکر است استفاده از گارانتی فقط برای کالایی کاربرد دارد که آن محصول دارای گارانتی ( به غیر از مهلت تست 1 هفته ای که توسط بندرپلاس مشخص شده) باشد. یعنی اگر پس از 1 هفته کالا نیازمند به گارانتی بود، باید آن محصول تحت گارانتی باشد. در غیر اینصورت فقط همان 1 هفته مهلت تست، تنها گارانتی آن کالا محسوب میشود.
هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟
سفارشات بالای 800 هزار تومان بصورت رایگان ارسال میشود. اما به سفارشات زیر 800 هزار تومان مبلغ 25000 تومان هزینه ارسال اضافه میشود.
شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟
بندرپلاس فعلا هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر اصلی آن نیز در شهر بندرعباس است. در شرایط فعلی بندرپلاس نیاز به ایجاد نمایندگی یا فعال کردن شعبه در سایر نقاط ندارد. در صورت نیاز، اطلاع رسانی خواهد شد.
سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟
سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.
نظرات (0)
نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید
ایمیل وارده شده توسط شما به صورت محرمانه است و به دیگران نمایش داده نخواهد شد.